Ürün / Hizmet 1

Şirketiniz, ister et ürünleri ya da spor giyim ürünleri olsun, isterse ilginç kostümler satıyor olsun; en çok ne ile tanınıyorsanız, buna dair mesajınızı paylaşacağınız yer tam da burası.

Daha fazla bilgi edinin

Ürün / Hizmet 2

Satışa sunmak ya da pazarlamak istediğiniz başka popüler bir ürününüz daha var mı? Dikkat çekici ve akılda kalan ifadeler kullanarak bu ürünü tanıtın; sitenizi ziyaret edenlerin aklı kalsın, ürünü almak istesin.

Daha fazla bilgi edinin

Ürün / Hizmet 3

Bu ürünü üçüncü sıraya koyduğunuz için yabana atmış olmuyorsunuz. Sanki Olimpiyat Oyunları’nda en güzel ürünler/hizmetler dalında bronz madalyanın kazananı bu ürünmüş gibi düşünebilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinin

1993’ten Beri

Ana Mesajınız

Bu alanı insanlara şirketinizin neyi neden ve nasıl yaptığını açıklamak için kullanın. Ne ile tanınıyorsunuz? Hangi kitleler sizi seviyor? En büyük rekabet avantajınız nedir?

İşletmenizi rekabette eşsiz ve üstün kılan her şeyi dikkate alın. En gerçekçi görünen dolgu oyuncak hayvanları siz mi yapıyorsunuz? Bunu yapmak için 13 adımdan oluşan patentli bir süreciniz var diyelim. Bundan kesinlikle bahsetmeniz gerekir.

Bahsedebileceğiniz durumlar için diğer örnekler: kazanılan ödüller, mansiyonlar, sattığınız ürün sayısı, şirketinizin felsefesi (kısa tutun), şirketinizin geçmişinden ilginç anlar; kısacası okuyucuya sizinle çalışmanın muhteşem bir deneyim olduğunu düşündürecek her şey.

home-4

Sonraki adımlar...

Burada potansiyel müşteriyi fiyat teklifi talep etmek ya da ürün kataloğunuzu dikkatle incelemek gibi eyleme götürecek en önemli noktadan söz edilmelidir.